ForWhatIt´sWorth

Söndagsmys

Publicerad 2011-11-13 21:47:44 i Allmänt,

Så börjar den här dagen närma sig sitt slut också. Var lata och käkade på donken idag. Usch vi som skulle börja laga mat här hemma istället, vad hände med det liksom? Sen drog vi till Ica maxi, var duktiga och pantade burkarna efter helgens party. Men glömde såklart lämna fram pantlappen, vad är det med dom där lapparna egentligen. Hur man än försöker så lyckas man alltid glömma bort dem lagom till man kommer fram till kassan. o.O

Köpte massa doftljus och gottis i form av vingummin och bridge blandning, ja jag tycker om det även om det är gubbgodis :) När vi kom hem gosade vi ner oss i soffan i en nystädad lägenhet, tände doftljus och kollade på två filmer. Hur mys som helst om man bortser från att filmerna sög.

Nu ska vi se ett avsnitt legend of the seeker sen blir det bums i säng, klockan 8 imorgon bitti ringer klockan och det är dags för en ny vecka med skola måndag, tisdag och torsdag om jag inte minns fel.

Puss & gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela