ForWhatIt´sWorth

Nostalgi

Publicerad 2011-11-09 12:50:51 i Allmänt,

Sov jättelänge idag, vaknade för ungefär en timme sedan. Älskling skuttade upp och gjorde kaffe åt mig <3 Om en stund ska vi åka iväg på äventyr, vi ska hem till min lägenhet och plocka ner lite tavlor, köpa tavelkrokar och gardinfästen och sen storhandla. Sen ska vi hem och pyssla i lägenheten, bestämma vart vi ska ha tavlorna och sådär. Ska även se om det finns någon tvättid så vi kan tvätta både våra kläder och gardiner. Nu ska det nämligen bli lite mysigt här !!

Sen så håller jag på att bli galen på ordet "hem". Blir så jobbigt när man har flera och helt omöjligt att förstå vart man befinner sig. Har konstaterat det förr och gör det igen, jag är ofta hemma, men inte på samma ställe. Ska faktiskt bli skönt när hem verkligen betyder hem, jag känner mig så splittrad när det är fler. 

Har älskat placebo länge, men haft en period då jag inte lyssnat så mycket på dem av någon anledning. Har börjat hittat tillbaka till låtarna, upptäcker gamla favoriter och låtar jag halvt glömt bort. Aaah dom är ju så himla bra :) Påminner mig om när jag var hemma hos Esther, när vi satt och pluggade hade vi oftast placebo på låg volym i bakgrunden. Oftast föredrar jag dem i orginal för det är oftast då de är som bäst. Men vissa av dem tycker jag blir riktigt bra i mix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela