ForWhatIt´sWorth

Mysa till det lite i höstmörkret

Publicerad 2011-11-20 19:00:54 i Allmänt,

Lyckades inte äta upp all rostbiff idag heller trots att vi är tre personer som hjälpts åt i två dagar nu, men jag tror att den håller en dag till. Kan ju alltid äta rostbiffsmörgås imorgon ^^

Eftersom det är söndag måste vi såklart ha någon form av efterrätt tyckte jag, så nu står kladdkakemuffins och gottar till sig i ugnen :) Så nu ska vi snart mysa ner oss i soffan, tända doftljus, äta kladdkaka och se på en skräckfilm som jag inte vet vad den heter. Var älskling som fixade den och när jag frågade vad den hette fick jag inget vettigt svar. Men det märks ;D

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela