ForWhatIt´sWorth

Köttgryta och ris

Publicerad 2011-11-14 16:25:33 i Allmänt,

Gör ett nytt försök på köttgryta, den här gången använder vi oss dock av nötstrimlor istället för grytbitar. Var tokhungriga förra gången så resultatet blev köttgryta ala gummiboll då vi inte kokade tillräckligt. Men som sagt så gör jag nu ett nytt försök och grytan står nu och puttrar på spisen vilket den kommer få göra tills det är mört.

Efter vi käkat ska jag öppna paketen som mina böcker kom i, lite pinigt är det ,att jag inte ens öppnat och kollat på böckerna än. Men ja...






Hämtade älskling för en stund sedan. Det blev som vi trott, operation. Så nu blev han sjukskriven i två månader till. Stackars älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela