ForWhatIt´sWorth

KLaaR

Publicerad 2011-11-03 20:25:50 i Allmänt,

Är äntligen klar med hemtentan. Suttit och läst igenom den och ändrat lite stavfel, lagt till sidnummer och gjort en referenslista. Vet inte om jag är helt nöjd men känner att jag kan inte sitta och göra om för mycket. Finns inte utrymme för det och nu får jag helt enkelt känna mig klar. Ska sitta en stund imorgon och läsa igenom innan jag lämnar in den, sen är det fan helg !

Imorgon ska jag ner på stan och hitta något att ha på mig, ska även inom bolaget ett sväng. Nu är det bestämt att jag ska till Västerås på lördag, ska ut med Gabbi och hennes polare. Känns som att det kommer bli superkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela