ForWhatIt´sWorth

Helgen

Publicerad 2011-11-13 12:22:21 i Allmänt,

Den här helgen har bestått av party vilket resulterat i att den gått tokfort. I fredags satt vi först här hemma sen drog vi över till grannen i porten bredvid som hade fest, kvällen slutade på royal. Var roligt men lite kaos då två personer bara försvann, men de hittades dagen efter som tur var :)

Igår hade jag egentligen inte tänkt dra ut, men dom planerna ändras rätt fort. Fick besök så då satt vi här hemma i några timmar och drack och hade hysteriskt roligt åt massa låtar. xD Den här kvällen slutade på timeout, inte världens roligaste ställe direkt. Vi försökte på grappa först, men när vi väl tagit oss in och knufflat oss fram till baren möttes vi av skylten "bara kontanter". Eftersom vi inte hade kontanter och inte pallade ta ut  för att sen knuffla oss tillbaka så drog vi som sagt till time. Var inte där så länge, slutade med att vi drog och köpte kebab sen tog vi en taxi hem.

Så helt plötsligt är det då söndag, min favoritdag.. NOT. Får se vad som händer idag, ska i alla fall ringa pappsen nu eftersom det är fars dag :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela