ForWhatIt´sWorth

Brukardagen

Publicerad 2011-11-15 16:17:58 i Allmänt,

Kom precis hem från skolan. Slutade lite tidigare än beräknat vilket var rätt skönt, att springa runt i olika grupprum där luften tar slut allteftersom timmarna går är utmattande. Men jag är så glad över att jag orkade hela dagen :) Dagen idag har bestått av att olika organisationer presenterat sig och att vi sen fått möjlighet att ställa frågor som vi ska sammanställa och sen presentera inför klassen i ett seminarium. Blev en del intressanta diskussioner, riktigt roligt att fråga människor samma frågor och få så olika svar, att se de olika perspektiven.

Imorgon är jag ledig, eller rättare sagt jag har ingen undervisning i skolan. Ledig är jag egentligen inte för jag ska till min lägenhet och städa sen kommer en människa och ska kolla på den eftersom jag sagt upp den. :)

Nu ska jag och älskling laga middag !



Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela