ForWhatIt´sWorth

Att sova

Publicerad 2011-11-16 12:08:51 i Allmänt,

Det är jag nog expert på när jag väl lyckas med det. Somnade nämligen runt klockan 18 igår då jag var dödstrött. Vaknade till vid 11 men somnade om efter att jag och älskling fixat lite nattmat. Sen sov jag till halv 12 idag. Är helt slut. Men ska nu slänga mig in i duschen och sen bege mig till lägenheten för städ och sen uppvisning.

Tycker inte om att visa upp MIN lägenhet för någon annan. Men snart är den ju inte min längre så. Känns både superbra och lite dåligt. Kommer sakna den lite tror jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela