ForWhatIt´sWorth

2011-11-14

Publicerad 2011-11-14 14:52:31 i Allmänt,

Gick i skolan fram till tolv idag, föreläsningen var inte särskilt intressant tyvärr. När skoldagen var slut skuttade jag hem och lagade lunch tillsammans med älskling. Fick äta den lite snabbt då Ronnies mami ringde och behövde hjälp med att starta bilen :) Lämnade sen in mina prover på vc och sen skuttade Ronnie av vid sjukhuset, han har nämligen tid hos ortopeden idag. Kom tillbaka till parkeringen här utanför hos oss när jag upptäckte att Ronnie lyckats stoppa på sig låsnyckeln till bilen, kul. Så det var bara att vända och hämta den.
Nu sitter jag och väntar på att han ska ringa och vilja bli hämtad, ska bli spännande att höra vad ortopedens "dom" blir.

Ikväll måste jag i säng tidigt, för morgondagen är en lång dag. Skola 9:15 till 16:30. Eller som älskling uttryckte det "hur fan ska du orka det, du faller ju ihop efter några timmar". Ungefär så bra mår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela