ForWhatIt´sWorth

2011-11-07

Publicerad 2011-11-07 18:17:01 i Allmänt,

Var tillbaka på vc idag igen, aldrig varit med om en mer obehaglig undersökning. Inte för att läkaren inte var professionell, hon var hur duktig och snäll som helst. Det var helt enkelt bara en obehaglig grej, nog om det. Fick dessutom ta blodprov och kolla blodtryck. Sen fick jag en remiss till gastroskopimottagningen, ska dit på torsdag och få en slang nerkörd i magen med en kamera på. Låter inte särskilt trevligt. Det är bra att det försöker hjälpa mig så mycket som de gör, men jag börjar ärligt bli trött på att behöva springa till vc. Vill bara bli frisk nu, känner att jag deppar ihop.

Var iväg och käkade på Grodan med älskling förut sen mötte jag en Sanna (socionomprogrammet) som köpte en bok av mig. Inte fel med lite extra pengar :) Efter det drog vi till Tunapark och älskling köpte nya hörlurar till mig då han lånat dem och de var totalt glapp när jag fick tillbaka dem. Vet inte hur älskling lyckades riktigt ;)

Fick med en "hemläxa" från vårdcentralen som de så lustigt uttryckte det. Ska ta prover som sen ska lämnas in. Nu ska jag få ordning på min jävla mage. Fan vad äckliga prover det finns. USCH.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och äta godis som älskling köpt till mig. Du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela