ForWhatIt´sWorth

Valborg

Publicerad 2011-05-01 15:05:32 i Allmänt,

Helgen går alldeles för fort, det är redan söndag och det känns som att Ronnie nyss kom hem. I fredags käkade vi på erikssons sen åkte vi hem till honom, drack några cider innan vi promenerade till stan och kollade på Thor 3d med Liz och Micky. Sen hamnade vi på time out, inte riktigt mitt ställe tror jag :P Tänkte gå till Grappa men Micky hade inte leg med sig och vakten var en suris, töntigt verkligen. Jimmy och Nadin kom också förbi Time en sväng :) När det andra drog hem gick jag och Ronnie till Grappa. Big mistake. Tror aldrig jag har fått en så äcklig drink, den gick fan inte ens att dricka, usch :P Så det fick bli en taxi hem !

Igår käkade vi på billy boys sen skjutsade vi Jimmy till bolaget. På kvällen åkte vi till Ebba och satt där och drack ett tag innan vi tog en taxibuss in till stan och hamnade på en fest med massa folk jag inte har en aning om vilka de var :P Men det var en trevlig kväll :) Käka på grillstugan innan vi traskade hem, första gången jag sett någon sova och äta på samma gång, nämner inga namn ^^

Idag har vi inte gjort mycket, jag mådde sådär imorse så tog mig inte ur sängen förränn halv 12 tror jag. Sen åkte vi (jag, ronnie, liz, micky, ebba och jesse) till donken. Fin frukost väl ^^ haha

Ikväll ska vi inte göra nåt mer än att dega på soffan. Åkte förbi ica och laddade upp med dricka, chips, godis också köpte vi blockljus, lite mys måste man ju ha <3

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela