ForWhatIt´sWorth

Tuna park

Publicerad 2011-05-01 17:29:27 i Allmänt,

Hann knappt skriva klart förra inlägget innan jag blev tokrastlös, eftersom jag har världens finaste pojkvän gav han förslag på att vi skulle sticka en snabbis till tuna park, vilket vi gjorde. Tänkte köpa nya tygskor på H&M, samma som jag har fast svarta tänkte jag, mina vita är fina i sisådär 3 sekunder sen är dom inte så vita längre :/ Men självklart var alla svarta slut, eller det fanns ett par kvar i storlek 41 >.<

Vi traskade runt bland affärerna ett tag, kollade på lite mobiler. Måste verkligen ha en ny. Vissa dagar håller den på att ta självmord, vissa dagar håller jag på att försöka mörda den för att jag är så trött på den. Såg ingen som jag föll för, och det var kanske bra eftersom jag måste vänta till första sommarlönen kommer innan jag kan köpa någon. Får bara hoppas att min lever fram tills dess.

Tog en kaffe innan vi åkte hem igen. Nu ska vi gosa ner oss i soffan och kolla på film och äta massa onyttigheter :D

Imorgon åker Ronnie till sandviken igen.. Fan att helgen ska gå så fort. Längtar dock till nästa helg som jag tror kommer bli awesome ! Förhoppningsvis blir det då träffa Ronnie, syrran, jeppe, pappsen, kajsa, amanda och farmor och fira min födelsedag och gå på Charlotta :)

4 dagar kvar till jag fyller 22. Hemskt. :O

Nä nu ska jag sno den där jävla kameran från Ronnie sen blir det film ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela