ForWhatIt´sWorth

Tentaplugg och drinkar

Publicerad 2011-05-14 13:37:04 i Allmänt,

Pluggade lite igår, eller jag visade Gabbi min tenta och gick igenom lite förvaltningsrätt. Sen hade Gabbi tydligen planerat att vi skulle ut ;) Så då kom vodkaflaskan fram och det blev drinkar ! Satt hemma hos mig till runt halv 10 sen promenerade vi ner på stan ! Messade Robin och kollade om han ville haka och det ville han.
Satte oss på Håpes, efter en stund dök Robin upp. Lite senare träffade vi även katta, sofia, anna och denise. Sen blev vi plötsligt väldigt danssugna och hela gänget drog till Harrys och vi dansade till runt halv 2 :D

Det var en riktigt skoj kväll men saknade såklart min Ronnie väldigt mycket. <3

På vägen hem från krogen kom vi av någon anledning in på att prata om scones ? Så klockan 2 ställde jag mig och bakade scones åt mig och Gabbi xD Dom blev riktigt bra, nybakade scones med jordgubbssylt var inte alls fel efter en kväll på krogen :D

Idag sov vi ganska länge, ska snart röra oss ner på stan och kolla hur "insättningsautomaten" fungerar :P

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela