ForWhatIt´sWorth

Teknik

Publicerad 2011-05-14 18:25:05 i Allmänt,

Idag har jag lärt mig hur en insättningsautomat fungerar. Shit man behöver inte ens träffa en människa längre för att sätta in pengar på kontot. Det var hur lätt som helst, bara in med kortet, hälla i mynten i skålen, trycka på lite knappar sen satt pengarna på kontot. Skönt att slippa ha massa mynt liggandes hemma.

Vid fyra åkte Gabbi hem och det blev helt plötsligt väldigt ensamt. Gick inom ica på vägen hem och köpte lite frallor och skinka. Har varit helt sjukt seg idag så har inte orkat göra nån riktig mat.

Pratade även med farmor som var lika seg som mig. Var tydligen nattöppet på centret igår till 24 så hon hade varit där och traskat runt (:

Börjar närma sig juni och sommarjobb nu. Samma nervositet iår, men kom jag ihåg koder och shit förra året så borde jag väl göra det nu med :)

Nä om man skulle ta en promenad så jag inte somnar där jag sitter !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela