ForWhatIt´sWorth

Sooooommmmaaaaar :D

Publicerad 2011-05-10 22:29:20 i Allmänt,

Idag har det verkligen varit värsta sommarvädret ! :D Var i skolan mellan 9 och 14 sen har jag befunnit mig i solen i stort sett resten av dagen :) Satt på gräsmattan på innergården i skolan och bara njöööt ! Var en sväng på Gina och Carro köpte ett linne (som jag också suktar efter men jag tog mig i kragen och insåg att jag faktiskt inte har råd med nya kläder nu). Har varit så himla varmt idag att man knappt känt att man är hungrig. Men drog till waynes och jag köpte en ceasarsallad :) !



Kändes som att det var mitt på dagen eftersom det var så varmt och så ljust ute, men insåg att klockan redan var halv 6 när jag käkade. Är verkligen jätteskönt att det är ljust så länge på kvällarna som det är nu, börjar inte mörkna förrän efter 21. Men det blir ju tyvärr lite svårare att somna på kvällen. Eftersom jag hängde med Carro till 21 idag så hann jag inte prata så mycket med Ronnie innan han skulle sova. Glömde totalt bort att klockan är en timme mer där..

Imorgon är det lovat fint väder och därför har jag och Carro planerat att vi ska gå upp relativt tidigt och ta med filt, vatten, fika och solkräm och leta upp en park som vi kan ligga och sola i heela dagen lång :) Har faktiskt fått lite färg i dag, eller nej, jag är fortfarande blek. Men om man jämför med ställen dit solen aldrig når så är jag en nyans mindre blek på de ställen dit solen når. ^^ Haha

Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa eragon innan jag ska sova ! Natti <3

RONNIE JAG SAKNAR DIG KOM HEEEEEM :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela