ForWhatIt´sWorth

Sol och sem 2

Publicerad 2011-05-11 20:18:08 i Allmänt,

Gick upp vid halv tio idag och packade ner filt, saft, kaffe, mat och solkräm. Mötte Carro vid 11 och vi promenerade till Djurgårdsparken där vi låg och solade till runt 3 om jag inte minns helt fel. Fick faktiskt lite färg idag :D

När vi solat klart gick vi hem till Carro och slappade där ett tag, man blir trött av all sol ! Snodde hennes dusch ett tag sen gick vi till Waynes och fikade :) Har varit en helmysig dag !

Synd bara att min mage ska krångla så mycket. All jävla stress som fuckar till allting och gör att den aldrig vill läka.. Försöker att inte stressa men det är ju jättesvårt. Massa saker som krånglar till det, alltid ska det vara nånting. Pratade med Ronnie via cam nyss, nu känns det lite bättre. Tack för att du finns, tycker om dig så himla mycket <3

Sitter och försöker plugga lite. Har seminarium 2 imorgon :S Usch för att prata.. Försöker memorera det jag ska säga så jag inte ska ha näsan i pappret hela tiden. Sa alldeles för lite förra gången så MÅSTE prata mer den här gången. Försöker verkligen men det bara låser sig för mig, får inte fram ett ord.

Är helt sjukt trött, skulle kunna somna nu. Men nej, nu ska jag plugga lite FL paragrafer så jag kan prata om dem imorgon. Sen får jag sova :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela