ForWhatIt´sWorth

Shopping och babbla i mobilen

Publicerad 2011-05-03 23:18:06 i Allmänt,

Thomas ringde förut, inte hört från han på evigheter. Var riktigt skoj att han ringde, blev ett ganska långt samtal, hade en del att prata om :) Känns riktigt skönt att tjaffset är löst. Nu drar vi ett streck över det där och börjar om. Tänker inte kasta bort en 5 årig stark vänskap på skit ! Har verkligen saknat dig vännen :)

Sen så har jag såklart pratat massor med min Ronnie <3 Tycker han kan komma hem nu, trodde att det var onsdag idag... Sen kom jag på att det bara är tisdag. Skit. Fan att tiden ska gå så långsamt fram till man ses, sen säger det bara TJOFF så är helgen slut. Wä.

Blev ju som sagt lite shopping på stan idag. Köpte en ansiktsskrubb, lösnaglar, två nagellack(ett rosa och ett ljusblått) sen precis innan vi skulle gå hem råkade jag se en vit klänning som bara skrek KÖP MIG STINA. Så det gjorde jag :) Usch, nu är min plånbok ledsen. Men jag är glad så det skiter jag i.

Imorgon kommer Gabbi till Etuna så ska gå på stan med henne och Carro ! :D

Förresten vad har hänt med det fina vädret ? Att gå från stor sol och blå himmel och varmt varmt varmt till regn/snö och iskallt ?!?! INTE OK :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela