ForWhatIt´sWorth

Saknar

Publicerad 2011-05-12 17:48:55 i Allmänt,

Mår bättre nu. Har legat och halvsovit på soffan och tittat på tv :) Illamående har äntligen släppt såpass att det är hanterbart. Sitter med öppet fönster och solar. Märkte förut att det gjorde ont att sitta ner, av alla ställen så har jag bränt mig på baksidan av låren xD haha ser ut som en kräfta där ! NAJS. Insåg precis att jag har fått lite färg trots allt, min foundation har blivit för ljus. Både bra och dåligt, kul att man har fått färg, tråkigt att jag har en halv flaska med foundation som jag inte längre kan använda.. Men men =)

Skrev med Esther förut. Helt plötsligt slog det mig hur mycket jag saknar dig. Önskar du bodde närmre så man kunde ses oftare. <3

Imorgon kommer Gabbi till mig, ska hjälpa henne plugga till tentan som hon har nästa fredag :) Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra i helgen ? Kommer kännas skumt i morgon kväll eftersom jag är van att Ronnie kommer hem på fredagar..

Fick schemat på posten idag för sommarjobbet tillsammans med en liten handskriven lapp från min chef "Hej! Hoppas du blir nöjd med schemat. Kul att du kommer tillbaka i sommar. Vi ses / Kram "

Gulligt väl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela