ForWhatIt´sWorth

Regn regn regn

Publicerad 2011-05-17 23:12:41 i Allmänt,

Gick på VFU förut idag, fick studiehandledningen, fick lyssna på massa tjaffs och en grinig lärare ett tag, sen lättade stämningen lite mot slutet. Kort sammanfattat, hade räckt om vi bara fått studiehandledningen och sen fått gå.. Så känner jag iaf.

Vid 16:30 var jag och Carro på sockafé och lyssnade på KRIS. Det var intressant men synd att det var så lite folk där. Men tiden var ju inte den bästa då många inte bor i etuna så det var kanske inte så konstigt. När det var klart gick jag och Carro och fikade på first class. Hängde med hem till henne efter och hjälpte henne tvätta ;) Kollade på tv och slappade till runt 21:30. Nu sitter jag hemma hos Ronnie och väntar på att han ska komma hem vilket han, om allt går som det ska, gör runt 10 imorgon <3 Trodde inte jag skulle kunna gå till Ronnie då det spöregnade jättelänge förut. Vädret är så skumt, ena stunden regnar det som tusan, sen helt plötsligt tvärslutar det, molnen försvinner på tre sekunder och det blir blå himmel ?

Varit sjukt rastlös men löste det med lite småstädning fastän jag inte får. (:

Imorgon ska jag ta en riktig sovmorgon, sen ska jag, Ronnie och Carro fika :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela