ForWhatIt´sWorth

Noob :P

Publicerad 2011-05-09 17:28:06 i Allmänt,

Träffade som sagt gruppen vid tio idag och skrev det mesta på seminarieuppgiften :) Efter det gick jag en sväng till clas olson och skulle köpa hörlurar till min mobil. Frågade snubben i informationen vilka hörlurar som passade till min mobil och han hämtade åt mig. Tänkte inte mer på det utan köpte dem i tron att han visste vad han pratade om.

Mötte gabbi och hängde med henne typ en timme innan hennes buss gick, satt och solade vid stationen och bara pratade om allt möjligt :) <3

Sen när jag kom hem och skulle testa nya hörlurarna inser jag att den jävla nooben gett mig fel >.< Dom passade såklart inte alls till min mobil.. SUCK ! Aja får lämna tillbaka dem imorgon.. Fan jag som tänkte lägga in massa musik och fixa och ha mig, nu tappade jag totalt lusten på det när hörlurarna var fel.

Aja shit happens. Prata en stund med Ronnie via datorn förut <3 Saknar dej :/

Annars har det inte hänt så mycket idag. Suttit och solat i fönstret i någon timme och läst eragon.. Men färg det tror jag inte att jag har fått..Att jag ska ha så himla svårt att få färg ! För vissa människor räcker det typ att titta ut genom fönstret så blir de bruna som pepparkakor.... Fattar inte, när jag var liten kunde jag bli brun, men det verkar som att jag tappat den förmågan tyvärr.

Imorgon är det heldag i skolan, föreläsning på förmiddagen och studiegrupper på eftermiddagen. :) Tror att föreläsningen imorgon kommer vara intressant. Handlar om att utreda förutsättningar för familjer i konflikt !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela