ForWhatIt´sWorth

Lite bättre

Publicerad 2011-05-24 20:16:34 i Allmänt,

Sov från typ 22:30 igår till 10:00 idag sen från 12:00 till 16:00. Sover alltid jättemycket när jag är sjuk. Nu känns det lite lite bättre :)

Tvingade mig ner på stan förut och beställde kurslitteratur, köpte ipren och pepsi. Nu känns allt lite lättare !

Ikväll ska jag inte göra något mer än att försöka bli frisk, försöka läsa ut eragon och kanske se en film om ögonen pallar. Jättejobbigt att koncentrera sig när ögonen rinner hela tiden. :/

Saknar Ronnie så jag håller på att dö, fast samtidigt var det kanske bra att han åkte när jag blev sjuk så jag inte smittar honom. =) <3


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela