ForWhatIt´sWorth

Lalala

Publicerad 2011-05-02 22:14:38 i Allmänt,

Jag tror det mesta gick snett idag. Ramla i trappen imorse, sen när jag skulle gå till skolan och hämta tentan fick jag det trevliga beskedet att Hvv var stängt eftermiddagen den 2 maj. Tack för den !

Sen när jag skulle laga mat skar jag mig på tummen. Sen fick jag för mig att jag skulle piffa till fötterna lite vilket resulterade i att jag i princip skar av mig halva hälen. Skavsårsplåster UNDER foten fuck yeah (man tar det man har).

Tänkte gå en promenad förut men eftersom det bestämde sig för att bli istid ute idag så stannade jag inne och dammsög och skurade lägenheten, nu har jag precis tränat hopprep och gjort massa rygglyft. Nu blir det duschen sen film !

Ja just det, min mobil krånglar också, som vanligt.

Vilken härlig fail dag, men vad gör det när man har en så fin pojkvän som jag har ? Tamdidam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela