ForWhatIt´sWorth

La la la (:

Publicerad 2011-05-26 16:07:40 i Allmänt,

Mår bättre nu :) Var lite seg imorse och inte helt säker på om jag skulle gå till skolan eller vila en dag till eftersom jag fortfarande är täppt i näsan och lite allmänt hängig, lyckades såklart försova mig en timme men bestämde mig i alla fall för att gå dit och se om jag orkade. Gick faktiskt riktigt bra och vi blev klara med seminarieuppgift 3 idag :)

Efter vi blev klara skrev jag ut hemtentan och även Etikhäftet (obligatoriskt litteratur). Skönt att man inte behövde beställa precis alla böcker eftersom det var så många den här delkursen. 11 böcker kostar MYCKET. Hade lite panik över hur jag skulle ha råd att beställa så många böcker med min ickeexisterande ekonomi, men jag var inte ensam om den känslan som tur var, så jag och Gabbi beställde de sista 5 böckerna tillsammans :) Bara att hoppas att det inte tar så lång tid innan böckerna kommer.

Tänkte börja lite smått med tentan imorgon eftersom jag i alla fall har fem böcker nu :)

Ne nu ska jag tvätta sen gå hem till Ronnie igen. Iiiih imorgon är det FREDAG :D <3


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela