ForWhatIt´sWorth

Jag ska bara..

Publicerad 2011-05-30 21:04:10 i Allmänt,

Tenta hela dagen var det ja.. NOT ! Sitter hemma hos Ronnie och ska skriva tenta, gabbi ska hit också någon dag. Tänkte bara städa lite för att det skulle se ok ut när hon kommer hit. Sen när jag väl satte igång så var det så himla kul att pyssla, nu 9 timmar senare är jag klar och shit vad fint det blev :)

Packade upp massa kartonger som stod i vardagsrummet. Visade sig innehålla hur mycket kul som helst, massa matlådor i olika storlekar, massa och jag menar MASSA glas och annat köks stuff. Diskade allt och fick in det i köksskåpen :) Dammsög och skurade vardagsrummet och slängde MASSA shit.

Det tog mig nio timmar att rensa upp i kartongerna i vardagsrummet och få det fint, värsta träningspasset ! Men usch vad nöjd jag är. Nu ska jag bara ta en dusch, äta och sen ska jag fortsätta skriva på tentan :)

Har skrivit lite mer än en sida nu, fastnade totalt och kände lite ångest över hur jag skulle komma vidare på första frågan, sen helt plötsligt när jag gick där och städade så anföll några idéer min hjärna så nu vet jag exakt vad jag ska skriva. :D Kulturbutiken ringde förut idag också och nu har de sista böckerna kommit, braaa !

Imorgon ska jag på möte på min praktikplats i Västerås vid 11, är lite nervös men hoppas att det känns bra. Bara jag hittar dit och så. Men det löser sig !


Ronnie jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela