ForWhatIt´sWorth

It's FRIIIDAY !

Publicerad 2011-05-27 12:11:01 i Allmänt,

Hade egentligen tänkt börja på tentan idag, men eftersom jag hade nada att göra igårkväll så började jag med den då ist ! Lyckades skriva en sida vilket var det jag hade tänkt hinna innan Ronnie kommer hem så jag är nöjd.

Nu ska jag ta ett ryck, har massor att göra innan Ronnie dyker upp :) Först ska jag leta upp hans tvättstuga och se om det finns nån tvättid ikväll (och om jag fattar hur man bokar). Har aldrig gillat det där men att folk kan komma in i tvättsugan oavsett vems tvättid det är. Nej jag gillar känslan när man bokar med tagg och man vet att den ända som kommer in är en själv !

Efter det ska jag vandra iväg på äventyr :D

Iiiih <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela