ForWhatIt´sWorth

Fredagen den trettonde

Publicerad 2011-05-13 14:12:14 i Allmänt,

Godmorgon :) Tog världens sovmorgon idag. Det ända jag hunnit med är att städa lite, duscha och äta frukost. Nu sitter jag och väntar på att Gabbi ska komma hit ! Sen blir det ett par timmars tentaplugg, även fast det inte är jag som ska skriva tentan så är det nog bara bra för mig att repetera lite också :)

Fredagen den trettonde. Fredagen då Ronnie INTE kommer hem. Blöööh.

Nä är nog bäst att stanna inne idag, för säkerhetsskull. ;P




Jag saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela