ForWhatIt´sWorth

Fram och tillbaka hit och dit

Publicerad 2011-05-04 21:26:43 i Allmänt,

Var lediga från skolan idag :) Gabbi kom hit vid lunch så vi käkade tillsammans hos mig, sen gick vi ner på stan och mötte Carro sen blev det lite shopping. Gabbi köpte smink sen gick vi till 1:st class och fikade ett taf :) Var riktigt mysigt ! Efter fikan drog vi hem till mig en stund innan Gabbis buss gick. Efter det blev det ett varv till på stan med Carro, men vi var faktiskt duktiga och bara kollade på kläder, även fast det finns jättemycket fint just nu som jag vill haaaa. Testade ett par vita leggins men som tur var så tyckte jag inte alls om dem när jag hade dem på mig ! :P

Satt hos Carro ett tag sen köpte jag mat som jag käkade där. Har rört på oss jättemycket idag, har blivit väldigt mycket fram och tillbaka och hit och dit. Så när jag käkat trodde Carro att vi bara skulle slappa resten av kvällen. Men icke ! Drog med henne ut på en promenad som blev en ganska lång en, var iaf ute och gick i en timme. ^^

Gick hem för en stund sen. Känner mig helt slut och det blir nog tidigt i säng ikväll :)

Har varit en riktigt trevlig dag även fast vädret inte varit det bästa, lite värme tack ? =)

Ronnie, jag saknar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela