ForWhatIt´sWorth

Födelsedag/Charlottenberg/Charlotta

Publicerad 2011-05-05 22:48:34 i Allmänt,

Jaha så idag fyllde man hela 22 år då :P Har haft heldag i skolan med både föreläsningar, handledning och grupparbete. Efter skolan gick jag en snabbis på apoteket och fyllde på mitt förråd av omeprazol, känner att jag kommer behöva det i helgen, återkommer om det.

Efter det blev det snabbt hem och käka en provisorisk middag bestående av en pirog och lite grönsaker till ! Sen kilade jag iväg till Ronnie och plockade ihop lite tvätt (fast jag inte fick mohahahahha) samtidigt som jag pratade med Ronnie sen pappa. Tror jag har pratat i mobilen konstant sen jag slutade skolan.

Nu ikväll har jag tvättat massa kläder pratat mer med Ronnie, sen syrran sen farmor och nu Ronnie igen. :D Passade även på att gå en promenad mellan tvättmaskinerna, alltså under tiden som jag väntade på att tvätten skulle bli klar. Aja ni fattar.

Anledningen till att jag håller på att tvätta och grejja är att vi, jag, Ronnie, syrran och jesper åker till Charlottenberg imorgon när Ronnie kommer hem :) Ska hälsa på Pappa, Kajsa, Amanda och farmor och fira min födelsedag och gå på Charlotta som är nu på lördag ! :D

Imorgon när vi kommer fram blir det Tacos sen blir det nog lugnt resten av kvällen eftersom min stackars Ronnie inte kommer hinna sova typ nånting :/ <3

På lördag är det då Charlotta och då blir det ner på samhället och kolla på kröningen och på all skit som säljs :P Sen blir det antagligen ett besök på Källmans och några öl innan vi drar hem till Pappa och fortsätter med alkoholen där.(omeprazol omeprazol omeprazol) Blir nog en repris på förra året tror jag :D Det var helt awesooome (det jag minns) Tänker dock ta det lite lugnare iår har jag tänkt :P Skillnaden iår är att min Ronnie är med och syrran och jeppe =) Tror hela helgen kommer bli kanon ! Det är lovat fint väder också, kan det bli så mycket bättre ?? :D


Iiiiih imorgon kommer jag äntligen äntligen äntligen få träffa min Ronnie igen, underbart !!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela