ForWhatIt´sWorth

Fail

Publicerad 2011-05-02 13:42:08 i Allmänt,

Blev hemskjutsad  imorse, hade en del grejer med mig så tänkte att jag likagärna kunde åka med på morgonen :) Var något trött vid 4 när klockan ringde, släpade mig ur sängen :P

Failade i trappen och trodde jag var nere när det var ett steg kvar. Så tog ett stort steg rakt ut i luften.. Det gjorde ont samtidigt som jag blev något förvånad när jag plötsligt satt där på golvet. :P Haha jag vaknade iaf !

Nu ska jag försöka gå en promenad, men det verkar kallt ute idag.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela