ForWhatIt´sWorth

Duktig

Publicerad 2011-05-31 22:13:56 i Allmänt,

Jag har faktiskt varit lite duktig idag. Förutom att jag varit på praktikmöte så har jag fryst mitt internet över sommaren vilket innebar att jag RINGDE. Det var inte så farligt, han var jättetrevlig. Hade först tänkt säga upp comhem men det visade sig att det är tre månaders uppsägningstid. Största anledningen att jag vill bli av med comhem nu är att jag inte kommer vara hemma i sommar och det känns inte särskilt lockande att stå och betala på något man inte använder. Speciellt inte när man har extremt dåligt med pengar. Så jag frös mitt internet vilket innebär att det tillfälligt stängs över sommaren för en kostnad av 29kr/mån. Sen när det öppnas igen till hösten, när jag har tjänat massa pengar och har bättre råd med uppsägningsmånader, då kan jag säga upp och byta till stadsnät istället. Lite krångligt kanske haha men what to do (:

Sen ringde jag även adressändring och tänkte byta min adress över sommaren, men han informerade mig om att om jag gör det via internet med mitt studentkort så kostar det i princip ingenting. Om man gör det via telefon så kostar det skjortan. Jag sa hejdå och la på ganska rejält jättesnabbt. Försökte fixa det via hemsidan men det var nåt fel på den idag så det gick inte alls. Får prova igen imorgon istället :)

Förutom detta har jag även skrivit klart första frågan på tentan (två sidor). Så imorgon efter seminariet ska jag börja med fråga två som handlar om förhandsbedömning av ärendet !

Vet inte vad det är med mig, massa andra är helt skoltrötta och döda med noll motivation. Jag känner mig hur pigg som helst, bara hoppas det håller i sig åtminstone till jag är klar med tentan :P

Nej nu blir det sängen och läsa lite Eragon innan jag ska sova. Upp tidigt imorgon eftersom min grupp ska träffas i skolan vid halv 9 och förbereda oss lite inför seminariet som börjar 9:15.

Ronnie, jag saknar dig !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela