ForWhatIt´sWorth

Du är som en häst i månskenet

Publicerad 2011-05-15 14:39:18 i Allmänt,

Blev ut igår med! :D Denise började skriva runt 20:30 igår. Hon satt själv hemma, vilket jag också gjorde. Så hon tyckte att vi kunde göra något åt saken ;) Tog en snabbdusch och traskade hem till henne och gjorde mig iordning där samtidigt som vi förade lite med grogg !

När jag var klar så drog vi på en förfest på sveaplan med fia i klassen och massa andra som jag inte känner. Var både kul och inte kul. Fanns ett störande moment jag skulle kunnat klara mig utan men men what to do. Var nämligen en annan fest två våningar under oss. En av tjejerna på vår fest kände några av killarna och ville gå ner och säga hej, denise skulle med så jag hakade också på. Var där i några få minuter men när jag skulle gå upp igen hakade en kille på som jag aldrig sett förut. Han var extremt på och var uppe i ansiktet på mig när han skulle säga något. Jag talade vänligt men bestämt om att jag har pojkvän och han svarade "vaadååå jag har flickvän". Tänkte därför att det var lugnt, men icke. Han hakade som ett plåster på mig. Gick jag till köket följde han efter, gick jag tillbaka till vardagsrummet följde han efter. Riktigt obehagligt var det och han kletade sig på mig. Sen sa han "jag vill va med dig". Jag lackade ur och sa "jag vill INTE va med dig". Denise och hennes tjejkompis sa åt honom att "hallå hon sa att hon har pojkvän" men jag vet inte vad det var för fel på honom, han lyssnade liksom inte. Fastän att jag tittade bort och lät otrevlig så bara fortsatte han prata och vara på.

Vid 12 tog vi en taxi till harrys, och äntligen försvann den där killen, det var världens kö men vi tog oss in till slut. Sen dansade vi till det stängde vid 2, var askul :D Blev slagsmål på dansgolvet så det blev lite action där ett tag ^^ Vete fan vad som utlöste bråket men helt plötsligt var det en hög av folk, två som slogs och massor som försökte hålla isär dom. Men det gick bra, sen myllrade vakterna fram. När Harrys stängde stod vi utanför och pratade en stund innan jag gick hem. Pratade med Ronnie hela vägen hem <3 Stackaren var jättetrött, klockan är ju dessutom en timme mer där så det var nästan morgon för honom :P

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att hämta mina grejjer som jag lämnade hos denise igår. Sitter och camar med finaste nu och han är typ expert på att komma på smeknamn på mig <3 Ibland vet jag dock inte hur jag ska reagera på dem XD


"Du är som en häst i månskenet"

Vill att du ska komma hem NU NU NU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela