ForWhatIt´sWorth

Blahblahblah

Publicerad 2011-05-03 18:05:46 i Allmänt,

Hämtade ut tentan idag. Fick precis godkänt.. Skriver alldeles för noga så jag hinner fan aldrig klart. Hade totalpanik eftersom jag inte hann svara på de sista frågorna. Men resultatet visar att jag bara missade 2 poäng på det jag svarade på. Fan om man hade fått skriva hur länge man ville.. Men men fick iaf godkänt och jag kan pusta ut och lägga full energi på den kursen vi har nu. :)

Fick även reda på våra praktikplatser idag. Hade hoppats att jag skulle få vara i Eskilstuna den här gången eftersom jag fick pendla förra gången, men icke.. Hamnade i Västerås. Aja kan iaf ta skolbussen dit så det kostar mig inget och det är ju iaf positivt.

Usch är på sämst humör idag.. På så sämst humör att jag unnade mig en ny klänning fastän jag verkligen inte har råd. Men den kostade bara 120 kr och det fanns bara två kvar i min storlek, det var liksom meningen :D

Fikade med Carro förut och skulle gärna gått en promenad om det hade vart lite varmare ute. Men nu har det tydligen bestämt sig för att bli kallt och regnigt..

Har typ tappat allt hopp om att det blir nåt i helgen. Men det märks väl imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela