ForWhatIt´sWorth

2011-05-23

Publicerad 2011-05-23 18:05:18 i Allmänt,

Inatt blev jag anfallen av en extrem förkylning. Vaknade imorse och det kändes som att någon skar med knivar i halsen och näsan var totalt täppt. Släpade mig till skolan vid 9 eftersom vi skulle gruppa idag. Fick en del gjort på seminarieuppgiften så nu har vi inte så mycket kvar på den, jätteskönt. Vi tänkte försöka bli klara med den, den här veckan, så att vi kan ägna oss åt hemtentan sen...

Är helt slut men försöker hålla igång ändå. Imorgon har vi sista föreläsningen den här kursen. Känns fail om jag inte skulle gå på den. Så jag knaprar ipren och försöker bita ihop. Imorgon får vi även reda på tentamensfrågorna. Jag är lite nervös..

Finns jättemycket som jag skulle kunna skriva om. Men jag orkar verkligen inte. Men kan iaf skriva att jag haft världens mysigaste dagar med Ronnie. Fick behålla honom hemma i Etuna ända från i onsdags till igår innan jobbet kallade. Men ändå saknade jag honom såfort han gick utanför dörren imorse...


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela