ForWhatIt´sWorth

2011- 05- 16

Publicerad 2011-05-16 19:50:15 i Allmänt,

Fick äntligen träffa Ronnie igen igår.. Blev dock inte så länge eftersom han skulle till sandviken och jobba idag. Igårkväll kom han hem till mig vid 22 med massa godis från båten som jag visade i förra inlägget. ^^ Kollade klart på hockeyn hemma hos mig som slutade riktigt pinsamt..

Efter hockeyn åkte vi hem till Ronnie, var en del finnar ute på stan som firade. Såg en motorcyklist som hade en finsk flagga bak på motorcykeln, styggt..

Såg på film till sent på natten innan vi gick och la oss. Imorse var jag tvungen att gå upp halv 9. Jag och Richard hade intervju inför fältuppgiften idag. Mötte honom vid stationen tjugo i tio och letade upp vart vi skulle, det var lätt att hitta dit som tur var :) Strax efter tio dök damen som vi skulle intervjua upp och vi hälsade och fixade lite kaffe. Mycket mer hann vi inte med innan det blev brandövning, brandlarmet gick och det var bara att ställa ner kaffemuggen och traska ut i regnet och vänta på att få gå in igen :P Tog som tur var inte så lång tid innan vi fick gå in igen och vi kunde börja intervjun. Hon var jätteduktig på att prata och intervjun flöt på bra tycker jag :)

Var klara runt halv 12 och då ringde jag Ronnie, han kom och hämtade mig, och vi åkte till Eriksson och käkade :) Sen var det bara några timmar kvar innan han skulle åka, hann se en film sen var det dags att säga hejdå igen.. Fick skjuts hem sen åkte han till Sandviken. :/ Hoppas hoppas det inte blir så länge till vi ses igen... <3

Nu ska jag renskriva kladden från intervjun sen ska jag bara slappa, läsa eragon och äta lite mer godis.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela