ForWhatIt´sWorth

I min egna lilla bubbla

Publicerad 2011-03-19 15:51:51 i Allmänt,

Önskar att locken i öronen kunde släppa snart.. Är en så obehaglig känsla, som att man går runt i sin egen lilla bubbla. Knaprar ipren och bara tar det lugnt. Men tror att senaste veckans icke ordentliga sovande nog gjorde sitt. Sov som en gud inatt och känner mig faktiskt redan lite piggare :)

Världens finaste väder ute, när jag vaknade låg snön som ett täcke på marken, men nu har den redan börjat smälta bort, hejja solen !

Ikväll blir det film och eventuellt sushi ! Ska bli riktigt nice faktiskt ^^

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela