ForWhatIt´sWorth

Tentaplugg...

Publicerad 2011-03-29 21:23:39 i Allmänt,

Har suttit och pluggat hela dagen idag, Gabbi kom hit strax efter 10 idag. Har pluggat, pratat, druckit te och ätit choklad, tentapluggsmyyyys <3

Ska läsa en stund till innan det blir sängen, sen upp tidigt imorgon och fortsätta, det drar ihop sig till salstenta. På fredag gäller det ! Så mitt liv kommer vara ganska trisst fram till dess, sitta hemma med näsan i böckerna..

Men på fredag blir jag fri, och då kommer min underbara älskling Esther hit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela