ForWhatIt´sWorth

Stina fixar

Publicerad 2011-03-08 18:00:05 i Allmänt,

Kunde inte somna inatt.. Vilket resulterade att när jag väl somnade någon gång imorse så vaknade jag inte förränn 15:00.. Bra där. Min hjärna var helt död när jag vaknade.. försökte skriva med Carro på facebook men jag fattade knappt vad hon skrev, lite läskigt faktiskt..

Men har iallafall försökt fixa lite saker idag.. Lyckades fatta hur man fyllde på pengar på mdh kortet och gick iväg till skolan för att se om jag kunde skriva ut nu. Lyckades logga in på datorn trycka på skriva ut, men sen när jag kom till skrivaren var det såklart slut på papper, stod en kille som försökte komma på vart man kunde hitta mer papper, men han pratade engelska och min hjärna ville inte komma ihåg engelska idag så jag tror inte jag lyckades hjälpa honom så mycket nej. Gick iaf ner till skrivarna där nere istället. Men fattade inte alls hur man loggade in och stod där som ett frågetecken like "duuuuh?".
Frågade tjejen som stod där hur man skulle göra, och gissa vad? Hon pratade också bara engelska xD Men hon lyckades iallafall hjälpa mig skriva ut, det fungerade ! :D

Så nu slipper jag gå till stadsbibblan så fort jag måste skriva ut något, är ju ganska stor skillnad i pris.. Att skriva ut tex tentor på bibblan är DYRT.

Så nu har jag skrivit ut Jo beslutet jag valt, tycker det är mycket lättare att plugga när man har papprena i handen liksom, än att sitta och läsa direkt på datorn. Så nu ska jag plugga in beslutet så jag kan börja skriva seminarie 2.

Måste bli klar typ NU eftersom jag åker hem till helgen och inte kommer ha tid att skriva något då.
På fredag åker jag hem tidigt på morgonen, kommer fram runt 1 och ska först hem till farmor med mina grejer, eventuellt äta våfflor, sen ska jag tillbaka till stan (Arvika alltså) och möta Melinda och ta en fika med henne. Efter det ska jag till Pernilla sen blir det förfest, åka bil, sen krogen :)

På lördag ska vi fira Farmor, hon fyller 70 på söndag :) Vi ska äta mat på Thon hotel och bara ha det myys. Har lyckats hitta en födelsedagspresent så jag är grymt nöjd över så det känns bra :D Efter Thon hotel blir det hem för att äta tårta och sånt. Om jag förstod det rätt så var pappa sugen på att ta någon öl också så det blir det nog :)

På söndag ska jag bara mysa hemma hos farmor tillsammans med syrran och Jesper. På måndagmorgon blir det tillbaka till Etuna igen. Lyckades hitta en biljett som var riktigt äckligt billig vilket jag inte klagar på :) Kändes lika bra att åka hem tidigt för då vänder man ju rätt dygnet och får hela dagen med sig så man kan plugga. Tågplugg blir ! :)

Nu mat, sen plugga JO hela kvällen !

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela