ForWhatIt´sWorth

Promenad, fika och varma "smackor"

Publicerad 2011-03-24 20:15:13 i Allmänt,

Har varit en riktigt mysig kväll med Carro och Elin, först tog vi en promenad på nästan en timme, sen gick vi och fikade och pratade i nån timme, kom precis hem. Gick en sväng inom ica samtidigt som jag pratade med farmor i mobilen, försökte förklara för henne vad jag skulle äta. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle säga varma mackor eller smörgåsar och då förvrängde min hjärna det och då blev det smackor ^^

Så nu blir det varma smackor och läsa kurslitteratur resten av kvällen !

Puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela