ForWhatIt´sWorth

Plugg Plugg Plugg

Publicerad 2011-03-01 16:22:32 i Allmänt,

Det gick bättre idag, hann till skolan i tid och hämtade ut både Rapporten och Seminarieuppgiften. Har suttit och pluggat i några timmar nu, fast jag kommer på mig själv med att titta ut genom fönstret hela tiden så jag har inte fått så mycket gjort än..

Satt dock och pratade med Sandra i telefon förut i nästan en timme, var riktigt trevligt faktiskt och fick en hel del hjälp med information från praktikplatsen som min intervjuperson missat att berätta för mig, tack tack tack ! <3

Satt och läste igenom kommentarerna på min praktik rapport och blev helt överlycklig då det stod "mycket bra struktur" STRUKTUR !! haha jag lyckades vara strukturerad :D Helt fantastiskt (:

Det känns fortfarande helt sugigt att få komplettering på seminarieuppgiften, men det visste jag nästan redan att jag skulle få eftersom jag inte hade alla böcker när jag skrev den och surprise vad var det som fattades ? REFERENSER ^^

Aja efter dem fina orden på min rapport så känns det inte som att något kan få mitt humör att sjunka, ska bara äta lite mat sen ska jag göra klart den där j*vla kompletteringen :)





I had my wake up
Won't you wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela