ForWhatIt´sWorth

Längtar till helgen trots tentan !

Publicerad 2011-03-30 19:35:45 i Allmänt,

Börjar bli ganska trött på att plugga nu.. Speciellt när det är så fint väder som det varit idag. Men unnade mig själv en promenad i solen förut :)

Har varit ganska duktig tycker jag, har läst det mesta i handläggning och dokumentation och mitt mål är att läsa ut den idag. Imorgon kommer Carro hit och då ska vi gå igenom fallbeskrivningarna tillsammans :)

Sen är det fredag, och då gäller det. Upp tiiidigt, ha leget med sig, sen skriva allt man kan!

Efter tentan kommer som sagt min älsklingsesther hit och stannar till på lördag <3

Om det inte var nog med trevligheter att berätta så har jag även blivit bjuden till min älskade storasyster i Skinnsberg på Skogsmästarskolans vårfest på lördag :D

åååh den här helgen kommer bli så himla KING ! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela