ForWhatIt´sWorth

Impulsivitet !

Publicerad 2011-03-28 20:48:23 i Allmänt,

Blev impuls gå ut i helgen med massa folk som jag inte känner :P Men det är alltid trevligt att träffa nytt folk :D

I fredags började Ebba skriva på facebookchatten, blev jätteförvånad men när hon frågade om jag ville haka på och festa så slängde jag mig med utan att tveka ! blev "hemma" fest, klockan sprang ifrån oss och plötsligt närmade den sig 12, kändes inte värt att dra på krogen då. Men i lördags blev det krogen, då var dock inte Ebba med men slängde mig med en som jag träffade på festen på fredan :) Först blev det förfest med massa trevligt folk, sen Harrys. Var massa folk ute och det var jättekul, men har inte groggat på vääldigt länge så det blev rätt tidigt hem från krogen xD  Så särskilt mycket plugg blev det ju inte i helgen nej :S

Var och handlade förut så jag ska orka plugga massor ikväll, för när man pluggar inför tenta får man vara hur onyttig man vill ! ;)
Sitter och läser i handläggning och dokumentation och måste säga att jag älskar den ! Så himla lättläst :)

Fick även besked idag att jag klarade seminarieuppgift 2 så det känns braa, har nu 96Hp och efter salstentan på fredag har jag gått halva utbildningen. Har gått helt sjukt fort !

Nej nu blir det läsa i några timmar till !


Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela