ForWhatIt´sWorth

Förkylning och snö

Publicerad 2011-03-18 13:45:04 i Allmänt,

Sitter hemma med världens huvudvärk, lock i öronen och täppt näsa. Så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Hade lite dåligt samvete över det men samtidigt, vad har jag i skolan att göra när jag mår dåligt ?

Det har tydligen bestämt sig för att bli vinter igen märkte jag när jag drog upp persiennerna. Jag trodde verkligen att våren var på väg nu så jag kan inte påstå att jag blev glad när jag såg snön utanför fönstret. Men jag tror de flesta delar den åsikten nu. Förhoppningsvis smälter den bort fort !





Jag vill se sånt här !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela