ForWhatIt´sWorth

Chokladbollar och film <3

Publicerad 2011-03-01 21:56:03 i Allmänt,

Har pluggat några timmar idag, så jag tror att jag snart är klar med kompletteringen. Fast egentligen har jag ingen aning om vad de vill att jag ska skriva? I värsta fall får jag väl maila och fråga. Men nej jag tror jag har koll på läget, eller jag leker det.

Eftersom jag har varit så himla duktig idag (nej det har jag egentligen inte men duktigare än jag brukar) och både pluggat och tvättat så unnade jag mig chokladbollar. Eller jag väntar på att de ska bli så kalla som jag vill ha dem, sen blir det chokladbollar och en film innan jag ska sova. Jag tror jag skulle kunna sova ihjäl mig just nu. Sover som en idiot. Det är så konstigt, antingen så kan jag inte sova alls, eller så kan jag sova i ett dygn. Skumt !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela