ForWhatIt´sWorth

Besök från Göteborg och slagsmål

Publicerad 2011-03-06 15:54:32 i Allmänt,

Thomas kom på besök igår, käkade pizza, spelade kort(jag ägde) och drack öl, var riktigt trevligt. Sen drog vi till Harrys och mötte massa folk. Inne på Harrys snackade vi med olika folk och det blev att vi skildes åt där inne. När klockan närmade sig två försökte jag leta upp honom. Hittade honom tillslut, helt borta och det visade sig att han hade fått stryk.

Det var någon kille som hade kommit fram och börjat gräla av någon anledning och blev väldigt närgången så Thomas knuffade undan honom och sa att det räckte. Då small det. Thomas fick flera slag i bakhuvudet. Kvällen som varit så himla trevlig blev plötsligt inte alls trevlig. Vakterna snackade lite med oss men sen lastade de allt ansvar på mig att få hem honom vilket inte var kul då det inte är så himla lätt för mig att bära en halvt avsvimmad kille hem..

Tog oss iaf ut från Harrys sen föll han ihop på marken och var helt okontaktbar.. Efter en stund lyckades vi ta oss till Subway och han låg över ett bord och typ sov. Polisen kom fram till oss och frågade hur det var med honom. Jag sa att han hade fått stryk men att jag inte riktigt visste vad som hänt (jag var ju inte med när det hände) och att jag knappt fick kontakt med honom. Jaha okej sa polisen, sen gick han bara. Tack för hjälpen liksom..

När subway stängde lyckades jag väcka honom och vi började "gå" hem. Det tog alltså över en timme innan vi lyckades ta oss hem och han däckade på min soffa. Var inte alls kul eftersom jag inte visste hur hårda slag han fått. Tog ett bra jävla tag innan jag lyckades somna inatt..

Men idag verkade han må bättre. Hade en grotesk huvudvärk men mådde annars bra. Tror alkoholen gjorde sitt igår också.. Han åkte hem nu idag vid tre. Är fortfarande helt förvirrad över det som hände. Jävla folk till att slåss alltså..

Kul att åka och hälsa på någon och gå ut på krogen och få stryk liksom..

Vilken jävla helg det blev ! Men det var både trevliga och inte trevliga inslag den här helgen. : )

Nä om man skulle försöka plugga lite och tänka på annat !

Puss :)



I en students kylskåp (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela