ForWhatIt´sWorth

160311/170311

Publicerad 2011-03-17 00:54:20 i Allmänt,

Hade världens mysigaste helg hemma. Var riktigt tråkigt att åka tillbaka till Etuna igen.

I fredags åkte jag hem till challa, lämnade mina saker, käkade middag med farmor, sen åkte jag in till Arvika och först blev det förfest hemma hos Pernilla <3 Efter det blev det några varv med bil, sen krogen :) Var en riktigt trevlig kväll och alldeles lagom med dricka.

På lördan firade vi farmor, först på thon hotell med god mat, sen tårta och kaffe hemma hos farmor. Sen blev det lite alkohol igen ^^
När vi firat klart och alla andra åkte hem satt jag, farmor, syrran och jesper kvar och kollade på filmer jag, syrran och felicia spelade in när vi var yngre, skrattade så vi höll på att dö :)

Fick även tre kuvert med pengar i av farmor från de tre jularna när vi var små som vi inte träffade henne <3
Tror vi satt uppe och pratade till klockan var 2 på natten, riktigt mysigt var det :)

På söndagen gick vi på centret i några timmar, sen fick vi tacos hemma hos pappa!

Åkte hem i måndags och då blev det plugga.. Lämnade in sem uppgiften igår och idag hade vi redovisning. Är alltid jättenervös inför att prata, men när man väl är där, efter att man pratat klart, så inser man att det inte var så farligt som man trodde.

Efter skolan blev det en promenad till Tuna Park med Carro ! Var faktiskt inte så långt att gå som jag trodde, tog bara 30 min att gå dit. Hittade ett par vårskor (såna där tygskor från H&M) passade min ekonomi bra ^^ Hittade även ett par örhängen som jag blev blixtförälskad i <3
Tog även en fika innan vi gick hem, men fråga mig inte vad de gjort med kaffet, för det smakade rävgift. :S

Bestämde mig för att gå hem för att kunna komma i säng tidigt ikväll, och det gick ju så jävla bra >.<

Men men nu får jag försöka sova, skola 9:15 imorgon !

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela