ForWhatIt´sWorth

Överraskad <3

Publicerad 2011-06-15 21:59:56 i Allmänt,

Imorse åkte älskling iväg på jobb och det var sista vi sågs innan jag åker till värmland på fredag. Blev helt depp, sov till ett idag sen kom Jesse hit och vi spelade guitar hero ett tag. Sen ringde älskling till Jesse men verkade inte vilja något speciellt. Sen pratade han med mig om att han varit på vårdcentralen och fått lite tabletter mot värken. Sen skickade han skumma sms och frågade vart jag var och om jag skulle hem till mig. Blev jätteförvånad och tyckte det var nåt lurt över det hela. Sen tänkte jag inte så mycket mer på det.

Ett tag senare ringer han och jag börjar med att säga att jag känner mig elak som innerst inne hoppades på att han skulle bli sjukskriven istället för att bara få tabletter. Med gravallvarlig röst berättar Ronnie då att han också varit elak mot mig. Blev lite lätt nervös innan han börjar skratta och säger att han visst blev sjukskriven och var två minuter från mig !! :D <3 Han ringde Jesse för att ha någon att prata med på vägen hem, eftersom han ville överraska mig och inte ville avslöja sig på telefon genom att ringa med en gång.

Ikväll har vi ätit hemlagad middag ala Stina bestående av marinerad kycklingfilé, paprika, lök, ananas, tomat (allt i en form i ugnen) sen hade vi ris och vitlöksbröd till :)

Imorgon ska vi antagligen till IKEA, sen sola. På kvällen ska jag tvätta och packa, på fredagmorgon åker jag hem till farmor.. Både kul och tråkigt. Saknar farmor men att vara utan Ronnie i två månader suger rätt jävla hårt..

Jag älskar dig Ronnie, du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela