ForWhatIt´sWorth

Ledig

Publicerad 2011-06-28 12:25:58 i Allmänt,

Är inne på femte dagen på sommarjobbet. De första fyra dagarna var helt okej, sådär lagom mycket folk liksom. Men igår, då började semestern.. Känns som att vi kommer få en tuff sommar framför oss. Men något som är positivt med att det är sjukt mycket folk är att arbetsdagen går sjukt fort (om man får gå hem då man ska ^^ ). Men pengar blir det och det tackar jag verkligen inte nej till !

Idag är jag ledig, skulle ha hunnit med massor men har inte sovit alls bra sen jag kom hit. Har svårt att somna på kvällen vilket resulterar i att jag somnar på morgonkvisten och sover halva dagen.. Det går väl bra när jag är ledig och får sova ut. Men när man ska upp och jobba är det slitsamt. Men nu ska jag snart ta ett ryck, gå till banken och fixa lite saker. Sen ska jag sätta mig och försöka rädda pappas dator från att krascha, vilket den kommer göra snart iaf men man kanske kan dra ut lite på tiden. Värt ett försök !

Nej nu ska jag leta upp farmor och se om hon vill med till banken :)

Ronnie, farmor sa att jag sover dåligt för att jag saknar dig och du inte är här, min farmor är gammal och vis.. Såå kom hit så jag kan sova ordentligt ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela