ForWhatIt´sWorth

Klar med hemtentan !

Publicerad 2011-06-09 18:20:39 i Allmänt,

Har inte uppdaterat bloggen på evigheter. Har lagt den åt sidan ett tag eftersom jag haft en hemtenta som tagit upp största delen av mitt liv den senaste tiden. Idag blev jag äntligen klar med den  :D Ska bara läsa igenom och rätta eventuella stavfel och så, lite finslip helt enkelt. Har fram till på söndag på mig och det känns jätteskönt att ha så god tid till korrigeringar :)

Det börjar dra ihop sig till flytt också. På måndag ska jag ringa chefen och se hur det ser ut med jobb fram till mitt schema börjar. Finns det möjlighet att få börja tidigare så åker jag till Värmland nån gång nästa vecka. Innan dess ska jag hinna packa det jag ska ha med mig. Måste verkligen planera eftersom jag ska åka tåg och därför inte kan ha med mig mer än det viktigaste. Blir lite annorlunda mot förra året då jag åkte bil hem, men det ska gå ! :)

Tiden precis efter att man skrivit tenta är lite skum. Helt plötsligt får man sitt liv tillbaka och man inser att man inte har en aning om vad man ska göra med all tid man plötsligt får ? Ronnie är bort på jobb också ända fram till tisdag kväll.. Som tur är har jag haft Gabbi hos mig, eller ja vi är hemma hos Ronnie då men, och Jesse dyker upp lite då och då och dricker Kaffe och spelar Guitar Hero. Så ensam har jag inte varit vilket är skönt :)

Nu har Jesse precis åkt och jag väntar på att Gabbi ska dyka upp, hon har varit och pluggat med en annan idag :)
Ikväll vet jag inte vad det blir, Jesse pratade på att han skulle leta upp fler Guitar Hero spel så vi får lite mer låtar att välja mellan. Så får väl se om han dyker upp sen. I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, som det ser ut nu ska jag leka nån dag med Jesse, men det märks !

Ronnie jag saknar dig, väldigt väldigt mycket <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela