ForWhatIt´sWorth

Iiih

Publicerad 2011-06-10 02:09:11 i Allmänt,

Har korrigerat tentan så det känns inte som jag kan göra så mycket mer än att posta den och hoppas på det bästa. Ska posta både min och Carros tenta imorgon sen ska jag på äventyr !

Blev inte alls stanna hemma i Etuna i helgen, Ronnie tyckte jag kunde komma till Gävle istället och va hos honom på hotellet. Så beställde en sista minuten tågbiljett till Gävle imorgon. Iiiiiih <3 Eftersom jag postar tentorna imorgon kan jag stanna där till han ska tillbaka till Etuna vilket blir på tisdag.

Sitter och spelar Guitar Hero med Jesse och Gabbi vilket vi gjort de senaste 5 timmarna haha det är verkligen beroendeframkallande. :P

Men snart blir det nog sängen :)


Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela