ForWhatIt´sWorth

Allt försvann

Publicerad 2011-06-20 17:13:52 i Allmänt,

Skrev världens längsta inlägg sen klantade jag mig och tryckte på fel knapp så allt försvann. Bajs.

Är iaf i Värmland nu och varit här sen i fredags. Var ute med Melinda i Arvika i lördags men roligare utekvällar har jag varit med om. Fattar inte hur folk kan bete sig, välkommen till Arvika ? Kom tillbaka till Charlottenberg igårkväll och var så tokrastlös att jag tog cykeln till solariet. Ligger inte alls långt från farmor och det är öppet varje dag mellan 06:00-24:00, perry !

Idag var jag och farmor nere på centret en sväng. Gick förbi maximat för att se om chefen var där och kolla om det finns nåt jobb den här veckan. Hon satt i kassan och direkt när hon såg mig sträckte hon på sig som en surikat och det syntes verkligen att hon ville prata med mig. Tydligen hade hon försökt ringa mig, på fel nummer. Så imorgon börjar jag sommarjobba :D Ska jobba mellan 10:30-18:00. Så nu ska jag snart rota fram mina arbetskläder och mitt passerkort så det är klart inför imorgon !

Saknar dig Ronnie :/ <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela